Продавец "Bruk Pac" развивает свой бизнес на Prom.ua 2 года.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
18 отзывов
Bruk Pac

Витягай вигоду з власних помилок!

Витягай вигоду з власних помилок!

 

Поки в світ не прийшли телевізори та Інститут імені Ерісмана, виробникам мила доводилося довго переконувати покупців у тому, що їх продукт - найкращий. Це зараз досить протягом 10 секунд показувати довірливому бруднулі сіро-зелені цятки на екрані, начитуючи при цьому тужливий реп: «Кишкова паличка, стафілокок та інші ...» На зорі маркетингу миловари йшли на жахливі хитрощі, щоб продати людям пару зайвих брусків.


Важко доводилося в 1879 році і Харлі Проктер. Отримавши в спадок від батька миловарний бізнес, юнак розуму не міг докласти, що з ним робити.

 

Товар тижнями лежав на складах, а на заводах стали траплятися простої. Якось раз один з чанів протримали на вогні довше звичайного, чому в мильній масі утворилися бульбашки, а аромати випарується. Вийшло мило виявилося незвично білим, нейтральним по запаху і дуже легким. Харлі хотів було вилити вміст чана в вигрібну яму, але на стадії охолодження зауважив, що мило не тоне в крижаній воді, а збирається грудками на поверхні і плаває. Тоді він створив нову марку мила - Ivory. І став продавати її під слоганом «Мило, яке не тоне!».

 

Вдячні домогосподарки, втомлені ловити на дні раковин слизькі обмилки, тут же почали скуповувати новинку. Так звана помилка принесла компанії близько 7 мільйонів доларів!