Продавец "Bruk Pac" развивает свой бизнес на Prom.ua 2 года.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
18 отзывов
Bruk Pac

Неймовірний рекламний хід Джеймса Янга

Неймовірний рекламний хід Джеймса Янга

Видай недоліки за унікальні властивості

Якщо реклама і справді двигун торгівлі, то герой нашої статті зуміли зробити з цього двигуна якісний тюнінг. Королі продажів, генії обману, вони фонтанировали ідеями, як Остап Бендер, але при цьому реально існували.


Їх способи відбирання грошей у населення вражають своєю простотою і цинізмом, а їх імена надовго залишаться в історії реклами. Спираючись на їх досвід, гроші можна робити буквально з голови. Так що якщо у тебе є непотрібна голова і ще що-небудь непотрібне в гаражі (на складі фірми, в засіках батьківщини) - тягни все сюди. Будемо вчитися маркетингу на великих прикладах!

 

Як це зробив Джеймс Янг

Звалювати всю важку роботу на новачків - політика багатьох компаній. Десь цей обряд називається ініціацією, десь - дідівщиною. Але практикують його майже всі. Винятком не стала і фірма розсилок «Джей Уолтер Томпсон» (JWT), куди в 1941 році прийшов на роботу молодий менеджер Джеймс Янг.

Одночасно з ним в компанію прийшла партія яблук, побитих морозом і покритих чорними плямами. Фрукти призначалися для розсилки замовникам, але, побачивши, в якому вони стані, керівництво JWT жахнулося. Менеджери хотіли було залити яблука зеленим воском і розіслати в такому вигляді, але потім їх осінила ідея трохи краще - доручити реалізацію яблук новачкові. Щоб Джеймс яблучка гидотою якийсь поливав? Так ні за що!


Янг просто відправив їх замовникам, супроводивши посилки листом: «Зверніть увагу на ці плями. Вони вказують на те, що яблука вирощені в горах, при різких перепадах температур. Завдяки цьому яблука набувають характерну для них соковитість, цукристість і аромат. Якщо виявиться, що все сказане нами не відповідає дійсності, ви можете відіслати весь товар назад ». Звичайно, жоден із замовників не повернув Джеймсу Янгу яблука. Більш того, майже всі замовлення на яблука наступного врожаю супроводжувалися припискою: «Пришліть і в цей раз з цятками».