Продавец "Bruk Pac" развивает свой бизнес на Prom.ua 2 года.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
18 отзывов
Bruk Pac
  • "Bruk Pac"
  • Статьи
  • 8 фактів про компанії Coca-Cola з книги Майкла Блендінг «Coca-Cola. Брудна правда »

8 фактів про компанії Coca-Cola з книги Майкла Блендінг «Coca-Cola. Брудна правда »

8 фактів про компанії Coca-Cola з книги Майкла Блендінг «Coca-Cola. Брудна правда »

8 фактів про компанії Coca-Cola з книги Майкла Блендінг «Coca-Cola. Брудна правда »

Те, що Coca-Cola була винайдена фармацевтом Джоном Пембертоном, складалася з листя коки і горіхів коли, була запатентована як лікарський засіб від нервових розладів і продавалася в аптеках, відомо сьогодні кожному. Більшість знає і те, що Санта-Клаус, яким ми його знаємо, справа рук кока-Кольно відділу маркетингу. Компанія 80 років поклала на те, щоб міцно пов'язати образ вгодованого дідка, одягненого в червоне, з сезоном головних зимових свят.

Однак мало хто здогадується про нереальною тязі коли до постійного зростання: обсягів збуту, споживання на душу населення, вартості. За часів експансії Coca-Cola в школи, наприклад, компанія вирішила, що дітям треба випивати не 1 літр коли на добу, а мінімум 3. Подібними безсторонніми фактами з історії розвитку бренду рясніє книга «Coca-Cola. Брудна правда », що представляє собою журналістське розслідування про те, як створювався напій і розвивалася компанія в період з 1885 до нинішніх днів.

Ось кілька цікавих фактів, згаданих у книзі Майкла Блендінг.

1. Coca-Cola зовсім оригінальний напій для того часу. Було мінімум 4-5 компаній, які так само випускали «колу», але почали робити це раніше.

Сучасна Coca-Cola приховує і ховає факт того, що 20 років оригінальний склад напою містив листя коки. До 1906 року ця дійсно була «кока» кола.

2. Про експансію Coca-Cola за часів Другої Світової Війни. Виявилося, що «сіяти демократію по всьому світу» придумало зовсім не уряд Штатів. Керівництво Coca-Cola довело адміністрації, що у солдатів напій асоціюється з «Батьківщиною» і Cola дала божевільне на той час обіцянку: «Кожен солдат США, в кожній точці світу зможе купити собі пляшку Coca-Cola за ціною в 10 центів». А щоб не возити по всьому світу скляні пляшки Coca-Cola просто взяли грошей в уряду на будівництво власних заводів в Європі і Латинській Америці, на яких би розливався напій. Так Coca-Cola легко і просто, без особливих витрат до кінця війни мала частку ринку в 69%.

3. До Другої Світової війни найбільшим ринком збуту для Coca-Cola була Німеччина. І, природно, великому бізнесу наплювати на все моральні цінності й підвалини, коли починається війна - найбільший ринок збуту втрачати не комільфо. Щоб «не палить» свої кораблі і склади з колою, які їдуть до Німеччини, Coca-Cola просто побудувала на території Третього Рейху кілька своїх заводів - так простіше, дешевше, ринок насичений і громадськість мовчить.

До 1943 року у Німеччині з'явилися проблеми з цукром (тоді його в основному поставляли з Латинської Америки). Щоб заводи не простоювали технологи випустили новий напій, якому був потрібний не цукор, а витяжки з фруктів (яблучний макуха) - назвали цей напій Fanta.

4. Але, що знову ж таки, цілком логічно, у Німеччині до 1943 року проблеми були не тільки з цукром, але і з робочою силою. А де багато народу сидять і нічого не роблять? Дахау, Бухенвальд, Хелмно, Треблінка, Белжець, Собібор ... Ось там і брали «робочу силу» для виготовлення освіжаючого напою «Fanta».

5. В кінці 90-х Coca-Cola Company укладала з американськими школами так званий «договір по газованій воді». Уклавши угоду з Coca-Cola, школа позбавлялася права продавати інші напої. Більш того: школа не могла продавати нічого без схвалення компанії, яка наполягала на тому, щоб в автомати надходили її, і тільки її напої. За цей привілей Coca-Cola платила школі 3 тисячі доларів на рік - приблизно долар на учня. Протягом восьми шкільних годин діти не мали іншого джерела для втамування спраги, крім привітно миготливих автоматів кока-коли.

6. З 2001 по 2009 рік Coca-Cola підписала 85 контрактів продакт-плейсменту в кіно. Найчастіше її продуктів на екранах фігурували тільки Apple і Ford. Coca-Cola з'являється і в фільмах, орієнтованих на дітей: «Гаррі Поттер», мультфільми «Мадагаскар», «Скубі-Ду», «Ельф», «Зачарована».

7. Як влаштована бізнес-модель компанії Coca-Cola. Є Coca-Cola Enterprises (далі CCE) - це найголовніший завод, де по секретної формулою виготовляють концентрат-сироп, який при змішуванні з водою дає «Той самий смак». Є ботлери - це заводи, які розливають концентрат по пляшках і займаються його дистрибуцією. Між CCE і ботлері немає майже ніякого зв'язку, крім умов франчайзингу: купити концентрат і розлити його в фірмову пляшку. Весь секрет у тому, звідки беруть воду ботлери, щоб розбавляти концентрат. Найчастіше вони не особливо переймаються і, наприклад, на заводі Coca-Cola в Новосибірську люди п'ю Coca-Cola з проточною водою Новосибірського водоканалу. Все просто! Немає взагалі ніяких секретів і особливих проблем, якщо є водопровід.

8. А що, як ви думаєте ви п'єте в пляшці під маркуванням «Бон-Аква» або «Аква Мінералі»? Правильно. Відповідь в абзаці зверху. Тут теж ніякого секрету - водопровід, фільтр, пляшка.